Välkommen till min blogg där jag visar upp mina alster.
Det kommer till en början mest att bli barntavlor, men så småningom hoppas jag att det fylls på med annat pyssel för söta små barn.

måndag 21 november 2011

Tävling

Vill du vinna en tavla till barnrummet?
Jag lottar nu ut en tavla 10x20 som jag målar speciellt till vinnaren.
(utan ram)
Vinnaren får självklart lämna önskemål på motiv och färger samt om man vill
ha barnets namn och födelseuppgifter med.
(Ej porträtt)

Så här tävlar du
En lott:
Lämna en kommentar på detta inlägg -med en länk till din blogg eller en mail adress så jag kan nå dig om du vinner

Två lotter:
Lämna en kommentar här och länka till tävlingen i din egen blogg (låna gärna en bild från bloggen)

Tävlingen avslutas den 3/12 kl 23:59 och min dotter kommer att dra vinnaren den 2:a advent (4 december)

Obs! Tävlingen gäller inte tavlor som beställts innan den 21/11. Jag står för frakten inom Sverige.

Lycka till!!!!

5 kommentarer:

  1. Ser inga kommentarer.... såå här är min!

    Har du sett min nya blogg? www.chihuahuasliv.blogg.se Den blev lite roligare att skriva på!

    Och till sista: Järstans amalia vad duktig du är!!!!!!/Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vill ju såklart vinna en tavla till frejas rum..

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med och tävla om en fin tavla =) Hinner inte lägga till i min blogg just nu, så jag får nöja mig med en lott och hoppas jag har tur =)

    SvaraRadera
  4. Ååååå vet inte om jag är försent ute!!!! Hinner inte lägga in på bloggen nu men gör det ju om jag vinner =)

    SvaraRadera